1 april- aprilapril

Gött som fan att äntligen vara klart med arbetet i servering. Tog sammanlagt 7 timmar, om man räknar med gårdagen då. Jag känner mig jätte stolt över att jag gjort klart och jag hoppas jag får ett bra betyg.

Varit skola idag som alla andra veckodagar, men det var inte vilken dag som helst, för idag var det första april. Jag är lättlurad kan jag lova. Satt och lyssnade på radion imorse:
Radioprataren intervjuade någon, den person som blev intervjuad säger:
- Snart tillhör Strömstad Norge.
Jag tänkte va?! och ringde till mamma. Hon bara skratta. Det måste ha varit ett aprilskämt. Sen så vill Vänersborg köpa Spikön och förflytta ön från Trollhättan till Vänersborg med hjälp av ballonger, tekniskt sätt så ska det funka. Men nej, det är också bara ett aprilskämt. Har ni blivit lurade idag 1 april? Hur?

Träningen idag var:
60 minuter spinning

Nu ska jag tagga ner lite, sen se på tv (om det finns något bra) och sen sova.
-/ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0