13 april- annandag påsk

Ber om ursäkt att bloggen inte blivit uppdaterad lika ofta denna helg, varit mycket att stå i nu under helgen. Påsken och allt sånt ni vet. Men som ni då säkert vet är påsken slut och allt slit börjar imorgon efter denna långa ledigheten. Förmodligen är det studiedag nästa vecka och om 2 veckor går jag ut på praktik, servering på Swania. Det är exakt 1 månad idag kvar tills jag börjar övningsköra, vill bara varna alla att hålla er inomhus då. Nu skoja jag bara, så dålig på att köra tror jag faktiskt inte att jag är. Mycket bra saker att se fram emot.

Igår blev det partaj hemma hos Tove, lika roligt som alltid. Man kan aldrig ha tråkigt i Toves närhet. Julia och jag kom dir runt sju då var Lisa och Camilla där. Vi satt och tjöta och drack lite grann. Sen kom det mer och mer folk, en del gick ut på krogen. Eftersom inte jag är 18 år än så var jag kvar. Förresten så fyller jag 18 om 4 månader och 1 dag exakt idag. Men tillbaka till ämnet, gick från Tove runt halv två. Då var det sova som gällde. Bilder laddar jag upp imorgon, tog inte så många och orkar inte lägga in dom på datorn nu.

-/ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0