15 april- ??

Träning idag. Mitt under passet tappar jag min kula till tungpiercing, poff så var den borta. Letade men fann den ej, kändes nästan som att leta efter en nål i en höstack. Gick inget vidare. Skulle beställa en ny, då finns inte den hemsidan kvar längre. Inte min dag idag kan jag lova. Har svårt för att prata, svårt för att höra, svårt för att fatta vad som egentligen pågår runt omkring mig. Inget illa menat. Men jag vet inte vad som är på väg att hända. Allt bara snurrar runt. Upp och ner, ner och upp. Fram och bak, bak och fram. Ni fattar... inte. Det gör jag nästan inte själv heller. Jag är trög, ibland. Men det är dom flesta. Det är så livet är. Alla har vi tankar. Någon gång måste dom komma ut. Hur underligt det än kan låta så är det alltid det bästa, att få ut sina tankar. På ett eller annat sätt. Som jag, jag skriver ut mina tankar. Nu tog det stopp. Har inget mer att skriva. Hejdå. Ha det bra.

Blev ett knepigt inlägg idag, fattar noll. Ni behöver inte ta er tid att förstå, det är bara jag själv som behöver fatta.



What I have in me,
in my mind is you.
I would die if we were through.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0