26 april- Gårdagen

Varit en skön helg som spenderades tillsammans med Sandra. Gårdagen var riktigt härlig, startade med solningen. Sen gick vi ner till Strandgatan, Isabella kom dit. Vi fikade i ca 4 timmar, mys! Sandra och jag gick hem till henne. Åkte ut till donken, Sandras broder körde oss. Åkte sen hem igen, åt och gick efter det ut igen. Gick mot ner mot stan då stötte vi på Filip, vi hängde på han hem. Vi skulle se på film, som Filip ville, men han slocknade efter 5 min eftersom han var gött full. Sandra och jag fortsatte att kolla. Sen från ingenstans utbrister det "KÖTTFÄRS", Filip hade fått sms. Sandra började asflabba jag hängde på. Ringde även i hans telefon 3 gånger, men han hörde inte så han kunde inte svara. Det tyckte vi var kul. Mamma kom och hämtade oss runt halv 2, Sandra sov hos mig.

-/ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0