prickigkorv



Sitter och äter smörgås med prickig korv, super gott kan jag lova. Har varit ute på en långpromenad kan man säga. Åkte ner till stan för att träffa Sara, vi tog oss en promenad runt spikön. Sen gick vi bort till strandgatan och satte oss där i nån timma, träffade Sandra, Isabella och nåra mera. Sedan skulle vi till oden, Sara skulle köpa juice och en muffins tills sin bror haha. Träffade då Erika. Så vi tog oss en natt promenad om man kan kalla det så. Var jätte mysigt fast var nästan som en isbit när jag kom hem. Men nu sitter jag i värmen med min smörgås så snart blir jag nog varm. Blir nog varmare om en stund när jag bäddar ner mig i soffan under gosigt täcke och ser på tv med mamma.

-/ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0