1 juni- Första doppet

Ledig dag idag, ingen skola. Härligt när vädret var på topp. Åkte ner till stan där jag mötte Julia och Sebbe, hängde med hem till Julia. Senare kom Jerry. Vi fick för oss att åka och bada i Prässebo, som ligger utanför Upphärad, så då gjorde vi det.
Det var faktiskt riktigt behagligt i vattnet, varmare än vad jag trodde. 17,7 grader stod det att det var. På vägen hem åkte vi förbi Sebbe's mamma, där åt vi pastasallad. Gott. Sen ner mot stan till bryggan, var där en stund innan jag drog med hem till Julia för att hämta hennes gympadojjor som jag ska låna imorgon på idrotten. Min lärare kommer att bli jätte glad när jag har med mig skor som jag kan springa i.

Nu ser jag på CSI, sen Project Runway. Nej nu ska jag även ta mig något att tugga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0