10 juni- Heldag med klassen

Dagen började klockan 9.00 för min del, då klev jag upp ur sängen. Härligt med en liten sovmorgon. Tog 10.22 bussen till bussen, vi skulle mötas 10.30 allesammans från klassen inklusive våra mentorer. Vi hade bestämt oss för att åka ut till vår mentor Anna och ha en liten klassdag. En favorit i repris från förra året. Vi var hemma hos Anna ca 11.30. Då satte vi igång med lunchen. Blev stekt korv med bröd som vi fick med ifrån skolan, eftersom vi inte skulle äta i matsalen. Efter blev det lite slappt, alla blev jätte trötta. Men vi fick sen för oss att gå ut. Två ville bada, Emma och Rebecca. Brrrrr..... det var inte direkt någon värme i luften och vattnet var iskallt, tyckte jag när jag peta lite på det. Men dom doppade sig, inte håret men resten av kroppen. Efter denna lilla tur gick vi alla tillbaka upp till huset. då blev det jätte tråkigt, vi hade inte någon fantasi att komma på vad vi skulle göra. Tillslut spelade vi något spel där man skulle måla saker, var inte så jätte roligt. Anna berättade sen att hennes dotter har Sing Star, då blev det fart i alla. Vi kopplade in det och sjöng för full hals, det var riktigt kul! Åkte hem runt 16.15 och var då hemma ca 17.00.

Regniga kusten

Rebecca & Emma ^^


Ska ha en liten slappdag idag, vädret är så tråkigt. Man blir på sånt äckligt tråkigt humör när vädret är dåligt. Får hoppas det blir ändring på det tills på fredag. Åtminstone uppehåll. Sol kan man ju nästan drömma om att det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0