11 juni- Nervös

Har endast haft en lektion idag på morgonen, engelska. Vi åt kakor och drack coca-cola, mums! Vi fick även reda på vårat betyg i engelska. Jag var jätte nervös. Var helt säker på att jag skulle få IG. När jag gick utanför klassrummet, för att få reda på mitt betyg, skakade jag. Gunnel kollade lite lurigt på mig. Vi pratade en stund om hur jag låg till. Sen säger hon "Jag kan motivera så att du får ett G". Jag sken upp som en sol och blev överlycklig. I made it!

Efter skolan åkte Diana och jag ner till stan för att träffa Erika, som hade sovmorgon till halv 1. Vi gick till MAX och käkade. Erika hade inte hunnit äta någon frukost. Det var mumsigt. Sen gick vi runt och kollade lite i affärer tills vi bestämde oss för att gå hem till Erika och hälsa på hennes vovve, William. Han är super duper söt! Mamma kom sen och hämtade mig runt halv ett, var tvungen att åka tillbaka till skolan och plocka ur mitt skåp. Så nu är det gjort.

Ska åka tillbaka till stan sen och köpa födelsedags present till Diana, hon fyller nämligen år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0