12 juni- Skolavslutning

Idag fick jag sommarlov. 10 veckor med massa slapp och lite jobb. Men ska det vara sånt här väder som det är idag blir inte lovet kul. En sommar utan bad? Nej tack! Juni månad skulle vara grå och regnig men juli då jävlar, hoppas jag iallafall. Tiden har gått fort, som jag säger hela tiden. Tänk vad 2 år har gått fort! Nu är det bara 3:an kvar, otroligt! På tal om det, detta blir mitt sista sommarlov för gott. Nästa sommar jobbar jag förmodligen, eller så är jag arbetslös. Fast nu får jag inte tänka så utan positivt. Jag är i varje fall glad att jag inte tog studenten i år, pga lågkonjunkturen. Vi får hoppas på en förbättring tills nästa år, 2010.


Jag langar posen ;)


Sofia langar posen ;)


Rebecca & Emma langar posen ;)


Ikväll blir det party vill jag lova. vilket drag det kommer bli! Fira Diana, Malin & Emelie, gratts! OBOY! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0