13 juni- Macarena

Gårdagen blev jätte lyckad. Alla var där med glada miner, vilket gjorde allt väldigt positivt. Om man bortser från en del incidenter som inträffade under kvällen.

Förfesten var hemma hos Sandra tillsammans med Sara, Hampus, Filip, Henrik, Adde, Toni, Mattias, Claudie + 2 till jag inte vet vad dom heter också jag då förstås. Vi drack och hade det trevligt. Spelade lite BUZZ och Guitar Hero, jag ägde iallafall på Guitar Hero ;)

     
 


Vi beställde taxi runt halv nio. Åkte upp till Strömslund, där festen pågick. Det var redan mycet folk när man kom dit, fast det kom ännu mer senare. Kan inte ens säga på ett ungefär hur många som var där, men det var många. Musiken var skit bra, tack DJ:n. Självklart måste jag tacka arrangörerna som hade hand partyt, så tack Diana, Malin & Emelie för en jätte bra och lyckad fest (Y)

     
     
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0