15 juni- Koberg

Efter utbildningen igår på Allsite, som gick bra, promenerade jag hem till Julia där Sebbe och Lisa var. Dom såg på en rysare, Timber falls har jag för mig, den var sådär. Blev skit rädd sista sekunden innan filmen tog slut. Sen satt vi och visste inte vad vi skulle göra. Klockan blev 21.30 då vi kom på att vi åker och badar. Så vi ringde Jerry, Lisas pojkvän, och hörde om han ville hänka. Det ville han. Han kom och hämtade oss exakt 21.55, då åkte vi till Jet och tankade. Sedan bar det av till Koberg som ligger 2 mil utanför Trollhättan. När vi kom fram bytte alla om till badkläder utom jag, istället tog jag kort och filmade någon måste ju göra det jobbet. Julia fegade ur, Sebbe och Jerrry doppade sig först och Lisa var extremt seg, men tillslut doppade även hon sig. Sen bytte dom om och vi åkte iväg till Sylte för att träffa Morten, var ett tag sen jag såg honom. Julia och jag gick ett varv runt Sylte som vi alltid brukade göra förr när vi hängde där. Då kom en massa gamla minnen upp, både roliga och tråkiga. Sedan åkte vi hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0