4 juni- Opps!

Ursäkta min jätte dåliga uppdatering den här veckan, jag har inte haft någon lust att skriva. Men det ska det bli ändring på vill jag lova!

Igår skrev jag färdigt min svenska uppsats. Jag skulle skriva en artikel om ett betydelsefullt möte som skulle referera till en text vi hade som hjälp. Jag skrev om en tjej som var alkohol missbrukade, blev super nöjd!
Imorgon är det studenten för alla 3:or i Trollhättan. Grattis! Vi på måg i hr1:orna och hr2:orna har äran att laga maten och servera dom som går på måg. Hr1:orna ska vara i serveringen och vi hr2:orna ska vara i köket, förutom vi som har valt servering till 3:an. Vi ska styra över 1:orna, mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0