7 juni- Jobbintervju

Idag var jag på jobbintervju hos Allsite Contact Center, eller rättare sagt telefonförsäljning.
Först var det en gruppintervju, vi var 10 personer, klarade man den gick man vidare till en individuell intervju. Under grupp intervjun skulle man låtsas ringa en kund och sälja varan. Jag klarade det och kom vidare till den individuella intervjun. Där var det mer personligt. Man skulle berätta om hur man är som personsina styrkor och sina svagheter, varför man just sökt det jobbet m.m. Det gick jätte bra så jag kom vidare till utbildningen som är om exakt 1 vecka.

Så det kanske blir sommarjobb för min del i sommar ändå ;D

Kommentarer
Postat av: Emma Berg

Jasmine, tro mig. Du vill INTE jobba på Allsite!

2009-06-07 @ 20:38:00
URL: http://emmabeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0