9 juni- Klackskor

Jag invigde mina nysinköpta klackskor som jag köpte i lördags idag. Till en början gick det suveränt, kände inget i fötterna. Men sen framåt eftermiddagen, fy f*n vilket skoskav! Nu har jag fått ett jätte vackert skoskav på min högra lilltå som gör jätte ont. Får hoppas det hinner läka någorlunda tills fredag, då det är skolavslutning och jag har bestämt mig för att ha klackskor. Så resten av dagarna den här veckan är det bekväma skor och ingådda skor som gäller (Y)

Varit en liten shoppingdag idag, inte för min del utan mer för Julia och Lisa. Som ni förstår tillbringades min tid efter skolan tillsammans med dom. Vi var nere i The City och kollade lite. Jag är fullkomligt förälskad i ett par skor! Åh ge mig dom eller ge mig pengar så jag kan köpa dom innan jag flippar. Julia la undan 3 par skor, hon kunde inte bestämma sig för vilket av paren hon ville ha och Lisa köpte bikini. Själv så köpte jag Pommes Frites på MAX, me like! Åt sedan ännu mera mat när jag kom hem till Julia. Hon serverade mig kokt korv och ännu mera Pommes Frites, då menar jag inte lite vill jag lova. Tallriken var överfull! Men mätt och belåten blev jag, vilket är det positiva.

Nu ska jag se på Desperate Housewives, alltid på tisdagar klockan 21.00 på kanal 5 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0