Slusscafét

Gick ner till Slusscafét med Sara. Vi köpte oss varsin bananasplit, jag blev proppmätt eftersom jag ätit middag före det. Vi träffade Sandra och bestämde oss för att vänta på henne till hos slutade, klockan 20.00. När vi hade ätit upp våran glass gick vi ner och satte oss i solen, härligt. Sedan träffade vi Julia och Sebbe en kortis, dom hade en sväng förbi slussarna. Sen blev klockan fem i åtta och vi fick gå tillbaka till cafét för att möta upp Sandra. Jag bestämde mig för att gå med ner till stan för att sedan ta bussen där ifrån. Jag var hemma runt 21.00.





Nu kollar jag på fotboll, heja Sverige U21! Sebien vs. Sverige, 1-3 för tillfället. Kämpa på! Första halvlek är avklarad (Y) Vinner Sverige är dom vidare till Semifinal! WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0