20 mars- härligt!

God förmiddag allesammans!
Jag har tatt mig tid till att på nytt göra en blogg och försöka vara så aktiv jag bara kan. Den här gången ska jag lyckas, det är iallafall vad jag har bestämt mig. När jag väl bestämt mig för något vill jag inte misslyckas!

Härlig dag idag, precis som igår och dagen före. Har våren äntligen smygit sig fram för att stanna eller är det bara ett litet knep vårt svenska väder har för att få oss att känna dessa härliga vårkänslor? Jag vill iallafall att den ska stanna, tror även att många andra vill det
med. För nu när våren är här (jag är positiv med det) så vet vi, att efter våren då kommer sommaren, härligt! Massa bad och sol, jag ser verkligen fram emot det. Någon mer som gör det? Men en sak jag hatar med sommaren är alla irriterande insekter, fast hade inte dom funnits hade det inte funkat i naturen.

                                
                                                    

Börjar kl. 13.00 idag, har 2 lektioner och det känns sådär jätte kul att gå till skolan. Men jag måste. Har prov i ansvarsfull alkoholhantering, vilket jag hoppas att jag klarar. Skriver senare om hur jag tyckte att det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0