20%

Kollade precis på Ghost Whisperer, lika bra som alltid. Ett av mina favoritprogram. Strax blir det att se på Criminal Minds.

För en timma sen kom jag hem från stan. Varit på Gina Tricot's vip kväll, det var 20% på allt i hela butiken. Hade tänkt köpa två linnen, men det blev fyra linnen och en tunika (lägger in bilder imorgon). Så det blev lite shopping idag iallafall, vilket var väldigt skönt. Bra att ha saker kan man säga. Sen så måste jag ha nya byxor också, fast det får jag vänta lite med. Vill gärna inte bli pank. Har sparat mycket pengar sen jag slutade röka, var en månad sen i måndags.

-/puss

Kommentarer
Postat av: Jerry

Jaha, var det dom höll på med hahaha.

Var ute på donken och drack kaffe nyss, så typ lös halva etage, tror dom hade personalfest efteråt :P

2009-03-27 @ 00:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0