24 mars- promenix



Blev en promenad igår med Julia och Sebbe runt spikön, jätte mysigt i vårvädret :) Sen så när man vaknar idag och kollar ut ser man snö. Man kan ju undra vad det är som händer med klimatet? Det är inte direkt på uppåtväg. Därför tycker jag att man ska släcka ljuset den 28 mars mellan kl. 20.30 och 21.30 fast inte kommunen gör det. Och Trollhättan ska vara en miljökommun? Bullshit!
Dags för nationella prov i engelska igen då, nu på fredag ska jag göra den muntliga delen. Diskutera/argumentera om integritet och teknologi. Det kommer att gå åt skogen, menmen det får man väl leva med. Förr kan jag säga att jag faktiskt var duktig på engelska men nu vet jag inte vad som hänt. Det bara dalar neråt. Skönt att iallafall slippa engelska C i 3:an sen och jag ångrar mig faktiskt lite att jag valde engelska B. Fast nu är det lite försent att tänka på det eftersom att det bara är sammanlagt 7 veckor kvar med engelska. Men jag vill önska alla er lycka till på nationella proven i både svenska, matte och engelska.

Nu blir det mat, mums. Ja, jag älskar mat! om ni inte redan fattat det.
Får ta och börja lägga in lite goda recept inom kort.

-/ puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

tjockis :D

2009-03-24 @ 17:06:44
URL: http://sandraelisabetholsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin bild :)

2009-03-25 @ 22:06:30
URL: http://emmabeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0