25 mars- maria bebådelsedagen

Eller rättare sagt våffeldagen som den kallas idag. Maria bebådelsedagen handlar om hur ängeln Gabriel... blablabla. Är inte direkt intresseserad av kristendom det enda jag tycker om är våfflor. Så idag åt man då våfflor, för en stund sen om jag ska vara helt ärlig. Har ni ätit mycket våfflor idag? Det hoppas jag, man får passa på inte varje dag man äter våfflor. Finns säkert många som äter våfflor oftare än vad jag gör. Idag var nog första gången på x antal år. Men gott var det och det är huvudsaken.

Varit en ganska så stressig dag idag. Slutade skolan kl. 16.00, åkte hem var hemma 20 minuter eftersom man skulle iväg och träna. Körde spinning, 45 minuter + 15 minuter rörlighet/strech. Det gick jätte bra.
Sen drog man hem till Julia, trevligt att bara sitta och prata för det var det enda vi gjorde. Hon åker till huvudstaden på fredag i 2 veckor, men jag vet att hon kommer att få det kul. Fast jag kommer att sakna min tjockiiis <3

Jag funderar på om jag ska ta en våffla till eller låta bli?
Får se hur det blir.


-/ puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag insåg precis att jag åt en våffla förut och att vi delade på en. Det konstigaste är att jag inte ens gillar våfflor. Haha, påminn mig om det nästa år på våffeldagen ;D

2009-03-25 @ 22:05:06
URL: http://emmabeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0