27 mars- are you kidding, SNÖ?!

Gjorde muntliga nationella idag i engelska. Gick faktiskt överraskande bra till skillnad från vad jag gjorde och från förra året. Var med Diana och Elin. Ena stunden pratade vi på som bara den sen så blev det knäpptyst och vi började skratta. Får hoppas på ett godkänt iaf, vilket jag tror.

På tal om något helt annat, snö! Har vetat att det skulle snöa i sydsverige sen början på veckan genom vädret på tvn, men att det skulle komma så mycket? Började snöa redan igår kväll. Alltid lika trevligt att vakna på morgonen och tro att det är vårväder ute, men så när man kollar ut genom persiennerna ser man ett vitt vinterland. Då blir man bara trött. Det är slutet av mars och det är inte meningen att det ska komma 15 cm snö då, som redan är på väg att försvinna eftersom det är plusgrader ute. Så ska det regna imorgon också, ännu trevligare. Slask är något av det bästa som finns, det är så blött och skönt. Jag älskar det! Nej jag menare det inte, jag hatar slask! Där har ni dom 3 rätta orden om slask, jag hatar det! Försvinn och ge mig sommar, skulle uppskattas. TACK!

Ska på tjejkväll idag hemma hos Rebecca, mysigt. Se på film, spela spel och bara ta det allmänt lugnt. Kommer att sakna dig jätte mycket <3

Kommer att sakna Julia som ska till Stockholm 2 veckor och Sandra som ska till Karlstad över helgen!

-/ puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer sakna henne så jävla mycket också, det kommer bli så tomt. Men vi kommer att ha varandra hjärtat. Sen kommer hon tillbaka och är förhoppningsvis frisk, det är det viktigaste.

2009-03-28 @ 13:47:54
URL: http://emmabeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0