29 mars- madagaskar

Åkte hem till Lisa vid åtta igår. Vi drack vin och hade det mysigt med en massa levande ljus eftersom vi stödje 60 earth hour, vi hade till och med ljuset släckt längre än en timma. Vid elva tiden gick vi hem till Manny, var lite folk där så det blev lite chillparty om man ska kalla det så. Åkte hem vid tre tiden, fast klockan var då egentligen fyra för inatt ställde man fram klockan en timma till sommartid. Jag kommer vara trött dom första dagarna!


Har bara varit en slappardag idag. Gick till Möllan och köpte dricka vid elva på morgonen annars har jag bara legat och kolla på tv fram tills jag skulle åka till pappa, klockan sju. Nu ska jag se på Madagaskar 2 :) hoppas den är bra.

-/ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0