plugghäst gnägg

Idag har varit en rejäl pluggdag. Satt från halv sex fram tills Desperate Housewives klockan nio och skrev mitt serveringsarbete. Men det är fortfarande inte klart. Ska finjustera det lite imorgon, skalämnas in på torsdag så det måste bli färdigt imorgon. Annars blir det smisk på rumpan och nyp i örat typ, det gör nog ont skulle jag tro.

Klippte mig idag kl 15.15, blev jätte bra. Även mamma fick klippt sig av en elev på Mies till billigare pris, lyckost. Fast jag ska ju inte säga något för jag hade presentkort där sen i julas. Nästa vecka är det påsklov, då ska man färga håret inför sommaren. Hade tänkt mig ljusa blonda slingor, tror ni det skulle bli bra? Det hoppas jag på, för det är vad jag har bestämt mig för. När jag väl har bestämt mig för något så gör jag det kan jag lova.
Efter klippningen gick jag på stan en stund med Lisa och fönstershoppade lite, hittade inget snyggt. Har redan allt vad jag behöver, nästan. Igår blev det ett par nya solglasögon inköpta (se bild) från guld fynd, alltid bra att ha.











-/ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0