tjötelitjöt

Kom hem från mostra min för en stund sen. Var inte alls bestämt att vi skulle åka dit utan det blev bara så. Var la där runt 4 timmar, men det är alltid lika kul. Drack lita kaffe och tjöta med mamma, moster, kusin och hansflickvän. Blev prat om allt från små dörrar till politik.
På hemvägen stannade vi vid Hemköp. Där köpte jag Risifrutti, solroskärnor, chokladbollar och våffelsmet till imorgon. ör imorgon firas våffeldagen. Varför vet jag inte, men det är gott att äta våfflor i vilket fall som helst.

Nej nu ska jag fortsätta titta på NCIS sedan blir det Desperate Housewives. Kan vara uppe lite längre idag, om jag orkar, för har sovmorgon imorgon till kl. 10.00. Härligt, sova nån timma extra iallafall.

-/ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0