10 maj- Mysigt

Mysig söndag. Blev en fika med Rebecca och Emma på Strandgatan. Det var härligt kallt och blåsigt att sitta ute, men när jag vairat in mig i två filtar blev det behagligare. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Ni betyder mycket för mig bägge två!
 


Kom hem till pappsen för en stund sen. Har faktiskt saknat både han och Lena, vilket jag inte brukar göra. Allt har blivit så mycket bättre här nu och jag har kommit dem båda närmre, vilket känns väldigt skönt. Imorgon börjar jag jobba 7 på morgonen, blir till att gå upp 05.30 för att ta bussen 06.30. Jag kommer vara död! Är ingen morgonmänniska direkt. Att jobba kväll passar bättre för mig, fast det måste ju bli lite variation i dagarna. Får verkligen inte lägga mig försent idag. Så blir väl snart sängen och se på tv eller kanske läsa. Dras mest mot läsa bok hållet. '

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll alla glada människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0