16 maj- Komiskt

Hade inte tillgång till dator igår, därför blev det ingen uppdatering. Internet fungerade inte, men nu är det på G igen ;)

Efter jobbet igår åkte jag hem och la mig och läste. Läste ut resten av Twilight boken, hur jävla bra som helst! Ursäkta svordomen. Gick därefter ner och satte mig ute på altanen med pappa och Lena. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, såg på gamla kort, skrattade, hade det allmänt trevligt rent ut sagt. Tiden rann iväg, så helt plötsligt var den närmare 21.00. Då fick Lena för sig att ringa Lena (en kompis till henne och pappa), när vi var i Spanien 2003 bodde vi hemma hos henne eftersom hon bodde där nere. Fast nu har hon flyttat tillbaka hem till Sverige igen. Vi fick höra att hon var hemma hos Anders hennes granne, Julias pappa. Så vi begav oss av dit hela familjen Christiansson. Julia och jag tyckte att det var väldigt komiskt! Vi satt och tjötade, dansade m.m. Åkte taxi hem runt 1 tiden. Sara sov hos mig, hon ligger fortfarande och sover. Jag är den enda som är vaken i huset, stolt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0