3 maj- Trädgårdsliv

Gick ut vid ett tiden för att klippa gräset, kom in alldeles nyss. Var riktigt härligt att få komma ut när det är lagom varmt ute. Jag klippte gräset, Lena planterade blommor och pappa grejade med mustangen. Blev en liten arbeta med trädgården-dag, fast tiden gick fort kan jag lova. Ska även till mamma idag, redan söndag. Söndagar är tråkiga, oftast. Mest en vilodag för att vila upp sig efter helgens förödelser och starta en ny vecka med en massa slit. Jag är glad att jag slipper skolan i 3 veckor till för sen dom sista veckorna före skolavslutningen är det nog mest lugnt i skolan, för hoppningsfull. Nu ska jag snart städa mitt rum!


Sveriga spelar mot Schweiz idag i ishockey VM för er som inte vet att det pågår. Sverige måste vinna denna match annars åker dom ut ur VM. Sverige som varit så bra alla andra år, undra vad som har hänt? Antingen har Sverige blivit sämre eller så har dom andra länderna blivit bättre. 50/50. Vad tror ni?
 HEJA SVERIGE! iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0