31 maj- Sista maj

Sista maj, imorgon börjar juni månad. Herregud vad tiden rinner iväg. Inte alls långt kvar till sommarlovet nu, 12 dagar. Ett sommarlov utan jobb är inte det roligaste, men man får prioritera sina pengar så att man klarar sig. Vilket jag skulle tro att jag gör.

Igår var det cruising i Trollhättan, som sagt. Var en jädrans massa folk. Startade kvällen hemma hos Julia med trevligt folk, sedan drog vi ut till stan. Julia bor i stan så det var nära. Vi gick mot torget där träffade vi en massa härligt folk. Sedan gick vi till Betty Backspark, där var det mer folk. Träffade Hanna som jag inte sett på kanske 1 år, väldigt kul att se henne. Sedan gick vi mot rondellen vid resecentrum, där alla bilar kör förbi för att komma till Folkets park. Vi satte oss där och checkade bilarna och snackade. Lisa och jag blev hungriga så vi gick in mot stan igen, köpte varsin pomme frites med kebabsås. Hur gott som helst, me like! Sedan skulle vi dra mot Folkets park, fast kom aldrig dit för det hände en liten sak på vägen. Så istället gick jag för att träffa Sandra. Vi satte oss vid tre luckor, där var det en massa folk. Åkte hem runt halv 3-tiden.

Haha jag var så trött att jag somnade ifrån boken jag läste, vaknade vid 8 i morse och trodde det var solen som sken fast upptäckte då att det var min lampa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0