9 maj- After work

Dålig uppdatering, jag vet. Men har haft så mycket att göra. Efter jobbet igår gick jag och hyrde film "Twilight", som Sandra, Sara och jag skulle se på. Sandra åker nämligen till Malta imorgon i 10 dagar så ville gärna träffa henne. Var inte hemma förens halv 2 och då gick jag och la mig. Läste en stund. Var gött trött. Vart uppe sen 7 tiden pga nationellaprovet jag hade.

Igår var det After work på Swania. Jag var i restaurang delen med P-O så var inte så involverad i After worken. Eftersom det nästan inte kom några och åt på á la carten fick jag hjälpa Jasmine (ja vi heter likadant) med SCIES, dom 80 polacker som bor på hotellet. Dukade upp en mini buffé till dom bestående av kassler, ris, sallad och knäckebröd + dryck. Man kände sig inte alls utstirrad eller något. Tog ett tag att komma till den konferanssal dom skulle vara och äta i. Vi tog fel hiss. Men vi hittade salen tillslut. Jasmine gick hem runt 21.00 då sökte jag upp Anna-Karin och Maria, dom stod i baren nere vid After worken. Var med dom en stund, stod i ett hörn och kollade på. Fick hjälpa till att hälla upp vin m.m. Fick sluta 21.30, en hel timma tidigare. Gick då till hemmakväll och hyde film.

Ska träffa Rebecca idag, var längesen.
Ska bli jätte kul.
Jag saknar henne verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0