Chill out

Kinamaten var dunder god vill jag bara påpeka :)

Träffade Diana och Lisa, vi gick ner mot gamle dahl. Det var verkligen folktomt där må jag säga. Istället stack vi bort mot studentlägenheterna vid måg där det var fest. Jag var inte alls sugen på att festa, efter gårdagen, men ändå kul att träffa folk. En jädrans massa folk kan jag lova, både inne i lägenheten och utanför. Super trevligt. Var kul i början men sen blev jag tröttare och tröttare och ville bara hem och sova, som jag strax ska göra. Fast jag blev kvar där ett bra tag, typiskt mig. Sen fick jag skjuts hem av min mor, sorry om jag väckte dig när jag ringde. Kort sammanfattning om min kväll/natt.

Imorgon ska jag var redig, jag ska klippa gräset om vädret håller sig i. Inte kul att klippa gräset i spöregn så får hålla tummarna på bra väder. Blir även lite brun på köpet i sådana fall (A)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du vet att du alltid kan ringa mig vilken tid det än är på dygnet. Älskar dig! Puss

2009-05-03 @ 13:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0