ComHem



Jag är sur på ComHems digitalkort! Det slutade fungera så nu blir det inget tvtittande på något bra program :( Repris på Big Brother 2002 visas idag på tv400, men det missar jag. Dumma kort som lägger av bara för att. Kan inte ringa till ComHem heller, telefontiden är fram till 21.00 och det la av någon gång strax efter 21.00. Jag är happy, eller inte. Får väl klara mig, blir svårt. Tur som är har jag datorn att sitta vid. ComHem som annars är så bra med "tre hål i väggen" och alla billiga erbjudanden, men idag ska det bara jävlas med än.


Annars på praktiken idag var Matilda med och jobbade kväll, hon är i vanliga fall på dagen men det skulle inte vara så mycket att göra så därför fick hon hoppa in på kvällen. Det var kul. Fick göra detsamma som de andra dagarna ta beställningar, servera m.m. Det går bara bättre och bättre för varje dag som går. Jag har lärt mig vilket bordsnummer alla bord har och hur bongen (kassapparaten) funger, grattis Jasmine! Framgång. Bättre att bli bättre än att bli sämre på det man gör, huvudsaken tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0