Så typiskt

Jag står och pratar med Markus när han säger:
- Så, hur trivs du i restaurangen?
Jag svarar:
- Jag trivs jättebra!
Han säger:
- Vilket gillar du mest? Att servera eller stå i baren?
Jag säger:
- Jag vet inte riktigt.
Sen säger han:
- Kock då?
Jag svarar:
- Jag gillar inte att laga mat, jag gillar att äta den!

HAHA så typiskt mig xD

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon. Börjar 07.00. Kommer att vara lika död som en råtta i en heiniken 0,75 cl flaska! (ja det har upptäckts, pratade om det förut). Fast inte i Sverige utan i Spanien.

Kommentarer
Postat av: Kimbell

Svar: CS4 tror jag :) Använde CS3 förut, men tror att jag uppdaterade den förut när jag formaterade datorn. Funkar super!

2009-05-13 @ 14:57:57
URL: http://kimbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0