Håll löften

Jag höll mitt löfte nästan, klockan är snart fyra. Blev en halvtimma sen, men bättre sent än aldrig som man säger. Fast ändå, man ska ju hålla löften. Har man lovat något ska man lova det. Ni fattar. Allt bra idag? Jag mår fin fint, liten sleten efter jobbet bara. Var nästan död imorse när jag gick upp, fast det var bara att kliva upp när klockan ringde. Vilket gick förvånansvärt bra. Imorgon jobbar jag kväll igen, skulle inte vara något att göra på lunchen så fick hoppa in på kvällen istället. Härlig sovmorgon imorgon, varar inte länge. För dagen efter imorgon jobbar jag frukost/lunch, då får man gå upp tidigt. Igen.


Kanske träffa Julia idag.
Tänk att en sådan liten grej kan orsaka något sådant här stort. Impossible.
Det känns inte riktigt bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0