22 NOVEMBER

Idag är en god dag. Bortsett från regnet! Sov riktigt länge, men vad annars finns söndagar till? Söndagar är en vilodag, så passa på att vila.
Imorgon är det skola igen, tro det eller ej, men jag har verkligen saknat skolan. Har inte varit där på 6 veckor. Utomlands 1 vecka, praktik 4 veckor och ledig 1 vecka. Ska bli trevligt att träffa alla i klassen men mindre trevligt att veta att man har prov. Eftersom jag missade 2 prov den vecka jag åkte utomlands kommer jag väl förmodligen få göra dom nu under veckan eller veckan efter. Har jag pluggat? Nej verkligen ingenting. Har kanske överblickat det 1-2 gånger men ingenting mera och absolut inget som fastnade. Jag vet iallafall vad jag ska sysselsätta mig med denna vecka- PLUGGA! Som jag avskyr.

Gårdagen var super! Trevligt ställe och trevligt umgänge. Mer behöver jag inte skriva.
Bilder kommer upp senare. Nu måste jag ifrån datorn, städdags!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0