Fredagkväll

Ursäkta dålig uppdatering, har gjort om i designen på bloggen. Vill ha era åsikter, tack! Sedan har jag kollat på tv, då jag plötsligt fick migrän orkade jag inte göra någonting. Har inte haft migrän sen februari i år, så komemr det nu från ingenstans en fredagkväll. Tur jag inte hade planerat utgång. Men nu mår jag bättre igen.

Ligger och kollar på Idol, alla deltagare har sjungt igenom sina första låtar. Idag sjunger dom nämligen 2 låtar var. Hejar inte på någon speciell eftersom Eddie åkte ut förra veckan, han som var min favorit! Inget man kan göra åt eftersom jag aldrig röstar.
Alla är verkligen duktiga, svårt att avgöra vem som kommer att få åka hem ikväll. Dom resterande 4 kommer nästa vecka att ge sig ut på en turne till Malmö arena. Veckan där på är dom i Scandinavium i Göteborg och uppträder. Biljetterna är slutsålda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0