Röda ballonger?

Jag vet att rubiken inte har ett skit med innehållet att göra, whatever?

Kom hem för ett tag sen. Det är inte direkt så att jag springer till datorn fort som fan, bara nästan. Fikan var jätte trevlig! Blev en fika på MAX, skratta ni hehe. Jag är fattig efter Turkiet resan i oktober och MAX är billigt, erkänn? Jag är i ett stort behov av jobb så att jag kan tjäna pengar. Skönt att det snart är den sista november och att studiebidraget kommer. Jag vill ha pengar!


Scannade precis in bilderna från skolfotot som vi tog tidigare denna termin. På klassfotot ser jag katastorfal ut men på det enskilda ser jag någorlunda okej ut. Positiva jag!
Blev en väldigt dålig kvalite på bilderna när jag scannade in dom, but who cares?
(Varning! Bilden klickas upp på egen risk)


Nu måste jag få tummen ur röven och göra klart min header. Förmodligen kommer de upp senare ikväll/natt. Ni märker nog det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0