Tebjudning

Då var klockan 00.00, SPÖKTIMMEN mehehe... Hoppas ni inte är allt för rädda! Jag tror på spöken, eller kanske inte spöken mer andar. Som t.ex. när det går en rysning på eran ryggrad nerifrån och upp sägs det att det är en ande som korsar än. Sant? Vet jag inte.

Iallafall, var från början meningen att jag skulle ut på Lipz (ett partyställe här i Trollhättan) och dansa loss, men kände mig trött och sleten så stannade hemma. Vädret är inte att leka med- regn som kryper in överallt och blåst. Tog bussen hem till Julia istället. Hon bjöd på te och krämbulle (ska lägga upp en film senare), tjockisar är vi allihopa :) Vilken tur att jag kan äta en massa utan att man ser en skillnad på min kropp (jag äter 24/7), som nu så sitter jag och äter en massa godis. Har nog en väldigt bra ämnesomsättning i kroppen. Om det nu heter så. Tänk om allt hade satt sig lita varstans, till slut hade jag rullat fram som en jävla köttbulle haha. Jag ser det framför mig! Kommer rullande nerför ett berg i hög hastighet och ropar: "Se upp, tjock köttbulle på ingång". Men gud vilka tankar jag har haha! Lisa kom senare, då blev det en massa flumm.



Vi smockade även i oss godis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0